Пошук

Розпис плафонів Палацу

«Пори року»

Розпис плафона, що представлений у Правому холі, є дипломною робою випускниць ДНУ імені Олеся Гончара Кущ А.В. та Ульки С.С під керівництвом Корсунського В.О.

Детальне вивчення матеріалів, пов’язаних із творчістю архітектора Потьомкінського палацу, Старова І.Є., та монументальними розписами того періоду, надало можливість створити цей розпис у відповідності з художніми традиціями ХVІІІ ст.

Темою розпису плафона було обрано алегорію «Чотири пори року». Автори розкривають цю тему як циклічне перетворення життя, як вічну рушійну силу. Кожна з жінок має свою властиву їй красу й міць, є втіленням певної мудрості, яку вона дарує глядачеві. Водночас можна розглядати алегорію як певний шифр, в якому сукупність символів-атрибутів створює своєрідні послання-побажання.

Підготовка до роботи розпочалась у жовтні 2009 року, а безпосередньо розпис тривав з березня по травень 2010 року. 21 червня 2010 року державна екзаменаційна комісія на захисті диплома затвердила найвищу оцінку - «відмінно».

 

 

 

«Плин часу»

Розпис плафона, що представлений у Лівому холі, є дипломною робою студентів 5 курсу кафедри «Образотворчого мистецтва і дизайну» ДНУ імені Олеся Гончара Березовської Ганни, Пікінер Катерини та Петренко Маргарити, виконаний під керівництвом старшого викладача кафедри Тевяшова Василя Олександровича в рамках загального проекту «Студенти ДНУ продовжують історію палацу».

Тема розпису виконана у відповідності до художніх традицій епохи класицизму, визначається як «Плин часу» і виражена через зображення алегоричних фігур: «Ранок», «День», «Вечір», «Ніч». Зображені сидячи в різних позах, і ніби обертаючись навколо власної осі та одночасно довкола загального центру композиції, ці фігури моделюють своїм положенням вічний рух землі навколо сонця та постійну зміну дня і ночі.

Тема різних пір доби вирішується не лише різноманіттям пластики фігур та їх кольоровим рішенням, а також зображенням різних пейзажних мотивів з небесними світилами, хмарами і птахами, які символізують різні душевні стани та часові асоціації.

Надихаючись визнаними зразками образотворчого мистецтва минулих епох, дипломантки представили багато новітніх технологічних рішень. Зокрема, були використані нові сучасні матеріали: легка синтетична тканина, а також застосована нова методика поєднання фрагментів, яка значно прискорила процес монтажу всієї композиції.

Підготовка до роботи розпочалась у жовтні 2016 року, а безпосередньо робота над розписом тривала з березня по травень 2017 року. 15 червня 2017 року державна екзаменаційна комісія на захисті диплома затвердила найвищу оцінку - «відмінно».

 

 

Designed by Сайт города Читы